Asistent(ka) generálního ředitele

Těší nás nabídnout pracovní příležitost u našeho klienta, technologického lídra a inovátora v digitalizaci se sídlem ve Šluknovském výběžku, který hledá partnera pro správu a řízení inovativních řešení.

Jak bude vypadat Vaše náplň práce?

  • Zastoupení a asistence generálnímu řediteli.
  • Zpracování a příprava podkladů pro GŘ.
  • Tvorba a správa zápisů z jednání.
  • Kontrola a správa úkolů zadaných GŘ jednotlivcům prostřednictvím nástroje SharePoint.
  • Podpora a analýzy již nasbíraných dat pro výrobní controlling.
  • Příprava podkladů pro strategické rozhodování nadřízených pracovníků.
  • Návrhy na zlepšení procesů a efektivity práce.

Předpoklady ideálního uchazeče:

  • znalost němčiny na velmi dobré komunikativní úrovni (B1/B2)
  • technické, analytické a logické myšlení
  • Velmi dobré organizační schopnosti
  • dobré komunikační schopnosti - interpretace dat a jejich souvislostí 
  • zkušenosti práce na PC – MS Office, pokročilé znalosti s MS Excel
  • zkušeností s procesním řízením, řízením provozu výroby výhodou

Co můžete od této nabídky očekávat:

  • Mzdu odpovídající vzdělání, způsobilosti a zkušenostem
  • Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Pracovní úvazek s flexibilní pracovní dobou
  • Vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na stravné, 25 dní dovolené aj.

Zpět na seznam volných míst

Zaujala Vás nabídka, napište nám

Zašlete nám svůj životopis, ozveme se do 24 hodin.

Odeslat