Těší nás nabídnout pracovní příležitost u našeho klienta, technologického lídra a inovátora v digitalizaci se sídlem ve Šluknovském výběžku, který hledá partnera pro správu a řízení inovativních řešení.
Jak bude vypadat Vaše náplň práce?
- Zastoupení a asistence generálnímu řediteli.
- Zpracování a příprava podkladů pro GŘ.
- Tvorba a správa zápisů z jednání.
- Kontrola a správa úkolů zadaných GŘ jednotlivcům prostřednictvím nástroje SharePoint.
- Podpora a analýzy již nasbíraných dat pro výrobní controlling.
- Příprava podkladů pro strategické rozhodování nadřízených pracovníků.
- Návrhy na zlepšení procesů a efektivity práce.
Předpoklady ideálního uchazeče:
- znalost němčiny na velmi dobré komunikativní úrovni (B1/B2)
- technické, analytické a logické myšlení
- Velmi dobré organizační schopnosti
- dobré komunikační schopnosti - interpretace dat a jejich souvislostí
- zkušenosti práce na PC – MS Office, pokročilé znalosti s MS Excel
- zkušeností s procesním řízením, řízením provozu výroby výhodou
Co můžete od této nabídky očekávat:
- Mzdu odpovídající vzdělání, způsobilosti a zkušenostem
- Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- Pracovní úvazek s flexibilní pracovní dobou
- Vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na stravné, 25 dní dovolené aj.